Tuesday, March 15, 2011

LCW reigning King of England!!

LCW berjaya mengekalkan title All England 2011, mengalahkan arch-rival Lin Dan 21-17, 21-17. Wow, straight set tuh!...power aa LCW. Whatever reason it is... at the end of the day, you won! Congratulation LCW

ok, aku tanak criter pasal kemenangan LCW. Semua orang dah hightlight, dah tulih disana-sini. Apa yang aku nak point disini adalah reket terbaru beliau. Nampaknya bukan reket biasa Armotec 900 power, kaler kuning!

Aku rase reket tuh adalah model terbaru yonex, Voltric 80!... wahhh... tuko reket boleh, dan boleh kalahkan lin dan? Hahahaha..dream on!.. yang pasti, aku perasan, Koo & Tan dan Boe & Mogensen pun dah switch ke reket tuh... bawah ni gambo die.


So ape nasib bagi arc saber z-slash dan armotec 900 power? adakah akan reduce harganye? Hehehe.aku mmg mengharap sangat laa harga reket2 nih turun..mahai tuh nak beli baru, RM600-1000 heerge nyee..apa barang??

Nak tgk iklan voltric? disini : http://www.yonex.com/voltric80/main.html
Enjoy!

Berangannnnnnn.....

No comments: